Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2013 00:34 - За мен и блогът ми
Автор: spiritindestructible Категория: Лични дневници   
Прочетен: 777 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 14.02.2013 00:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image Здравейте! Казвам се Пламена и живея в град Шумен. Интересът ми към блоговете се разпали от това, че искам хората да чуят (или в моят случай прочетат) всичко, което имам да кажа.
    Напоследък българското население претърпя доста деформации, и за да сме по-точни - от лоши към по-лоши. Вместо
позитивни и усмихнати повечето хора са негативни и намръщени. Рядко можеш да видиш щастлив и доволен човек, оценяващ това, което има (и понякога, което няма). Голям процент от населението са известни с фразата "хейтъри" (от англ. hate [хейт] - мразя). А ТИ един
от тях ли си?
    Но в "За мен и блогът ми"
 става дума за мен и блогът ми! За ТЕБ ще говорим малко по-късно. Аз съм обикновено момиче, което откакто се помни има за мечта светът да бъде по-добър. За жалост обаче, не винаги става това, което искаш и много работи не зависят от теб. Аз не мога да променя хората като ги приспя с едно чукче в главата и да им налея мозък, след което да ги освободя с два болта във врата, но мога чрез този блог да помогна на добрите, и вероятно вече уморените от неуспеха си хора, които бавно и мъчително се превръщат в роботизирани същества, наричащи себе си "човек".
 
 I see humans, but no humanity - гласи една английска поговорка, значеща "Виждам човеци, но не и човечност."
 И въпреки че една птичка пролет не прави - НЕ БЪДИ ЧАСТ ОТ ДЕГРАДАЦИЯТА!
 
    Част 2: Тук ще преоткриете един нов свят и мисленето на една естествена блондинка.
    Забавлявайте се!    



Гласувай:
4




1. shining - Здравей!
14.02.2013 00:46
Светът ще стане по-добър тогава, когато хората станат по-добри, тогава, когато доброто победи лошото, тогава, когато....ееех, размечтах се :)
Поздрави! И късмет!
цитирай
2. diadokolio - Благодаря ВИ!
14.02.2013 05:58
Добро да е утрото Ви, Уважаема Госпожице Пламена Антонова!
Благодаря Ви, за оптимизма и вярата в доброто!
Да, трудно е, но е възможна и промяната!
Нямам рецепта, а действие и опит, който вкарвам в 7-те селски градинки.
Вярвам в красотата и приятните места, за отдих и раздумка.
Родителите им са спокойни, че градинките са почистени, а цветята ухаещи.
Вече е пролет и се показаха зюмбюлите, лалетата и нарцисите, а усмивките на отрудените преминаващи ми дават сили, за да се старая повече!
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: spiritindestructible
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7296
Постинги: 1
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930